Welkom bij Stichting Kinder Cadeau

Stichting Kinder Cadeau is een persoonlijke organisatie gevestigd in Venhuizen. Wij geloven dat elk kind een speciale verjaardag verdient. Onze missie is om kinderen blij te maken met unieke en persoonlijke verjaardags pakketten. Wij werken samen met lokale ambachtslieden en creatievelingen om zo de mooiste pakketten te maken. Elk pakket wordt met veel zorg en liefde gemaakt, zodat elk kind zich speciaal voelt. Wij streven naar een wereld waarin elk kind zich geliefd en gewaardeerd voelt.

Diensten

Verjaardags pakket

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een verjaardagspakket aanvragen?

U kunt een pakket aanvragen door het aanmeldformulier op onze website in te vullen. Hier kunt u ook eventuele speciale wensen doorgeven.

Wat is de levertijd van het verjaardagspakket?

De levertijd van onze pakketten is na goedkeuring op de gewenste datum. Houd er rekening mee dat elk pakket op maat wordt gemaakt en deze alleen op woensdagen worden geleverd. U dient hiervoor wel thuis te zijn. U krijgt op de dag van levering een e-mail of WhatsApp bericht wat de bezorgtijd is van het pakket. We werken met tijdvakken van 2 uur.

Kan ik een cadeau retourneren?

Het is helaas niet mogelijk om een cadeau te retourneren, omdat deze speciaal op maat gemaakt worden voor elk kind. Tevens zijn wij ook afhankelijk van onze sponsoren. Wij proberen zoveel mogelijk aan de wensen te voldoen bij aanvraag. Echter kunnen wij deze helaas niet altijd honoreren en zullen we dan een gepast cadeau ter vervanging aanbieden.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigings e-mail heb ontvangen?

Het kan voorkomen dat de mail in uw spambox terrecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn we nog bezig met uw aanmelding. Als u na 5 dagen nog geen bevestigingmail heeft ontvangen mail dan naar: info@stichtingkindercadeau.nl, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met uw op.

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben of de bezorgafspraak heb gemist?

Helaas nemen wij dan het pakket weer mee naar de Stichting en vervalt het pakket. Wij nemen van te voren binnen 2 uur contact op voor een bezorgafspraak. Zodat u genoeg tijd kunt inplannen om binnen die tijd thuis te zijn. Mocht het onverhoopt niet lukken neem dan contact op per Whats-App, gezien onze bezorger op moment van bezorgen de Stichting telefoon mee heeft.

Wat is de inhoud van het verjaardagspakket?

We kunnen helaas van te voren geen uitspraken doen over de inhoud van een verjaardagspakket. Wij zijn afhankelijk van sponsoren en voorraden op de Stichting. We proberen ten alle tijden te kijken naar passende mogelijkheden binnen de opgegeven wensenlijst in het aanmeldformulier. Wij vragen u hiervoor begrip.

Is de stichting ook bereikbaar in vakantie periode's?

Wij informeren tijdig op de site wanneer wij niet bereikbaar zijn in verband met vakanties. In die periode zullen er geen verjaardagspakketten uitgeleverd worden. Houd hier dus rekening mee tijdens u aanvraag.

Joyce van Eck
2 maanden geleden

Beste, ik heb redelijk veel speelgoed (nog bijna nieuw ) hier staan die ik weg wil doen maar ik wil het aan jullie doneren. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dat doen? Ik hoor graag van jullie .

Met vriendelijke groet,
Joyce van Eck
(Middelburg ZE)

Juul