Het Bestuur van Stichting Kinder Cadeau

Bryan van der Neut

Voorzitter / Oprichter

Mijn naam is Bryan Van der Neut, ik ben de voorzitter van deze stichting. waarom heb ik deze stichting samen met het team opgezet? wij vinden het met z’n alle erg belangrijk dat ieder kind een leuke verjaardag verdiend, daarom maken wij verjaardag pakketten met alle benodigdheden voor een super leuke verjaardag.

Radha Hofman

Penningmeester

Mijn naam is Radha Hofman, ik help heel graag mee aan deze stichting. Het is een super mooi gebaar om kinderen te helpen vooral in deze tijden is het ook belangrijk om elkaar te helpen. wat ik doe bij deze stichting is vooral de voorzitter (Bryan) te hulp schieten waar het nodig is, ik ben eigenlijk de rechterhand van de voorzitter.

Demi Anders

Regio coördinator

Mijn naam is Demi Anders. Mijn Functie is Regio Coördinator Kop Van Noord- Holland. Ik zorg voor de communicatie en coördinatie van aanmelding tot aflevering van het verjaardagspakket. Middenmeer, Wieringerwerf, Kreileroord, Slootdorp, Den Helder, Anna Paulowna, Den Oever en Breezand. Dit zijn de locaties waar ik de coördinatie over heb en waar ik de verjaardags pakketten bezorg.

Bruno

Mascotte SKC

Mijn naam is Bruno. Ik ben de mascotte van Stichting Kinder Cadeau. Het doet me goed om te zien hoe blij de kinderen zijn als wij een pakket komen brengen. We maken deze pakketten samen met de andere lieve vrijwilligers, om zo een onvergetelijke verjaardag te bezorgen bij de kinderen. Ook zie je mij op de evenementen van Stichting Kinder Cadeau! Zie ik je daar?

Matth Willems

Boekhouder

Mijn naam is Matth Willems en ben binnen de Stichting de boekhouder. Het is mooi om te zien als boekhouder dat er veel bedrijven en mensen zijn die zo'n mooie stichting willen steunen door middel van donaties. Zo kunnen we weer vele kinderen blij maken met mooie verjaardags pakketten en leuke evenementen organiseren voor de kinderen. Het geeft mij voldoening om bij deze Stichting als boekhouder te functioneren.

VACATURE VRIJWILLIGER:

Bestuurlijke functie

Algemeen bestuurslid

Wil jij in een leuk team functioneren als bestuurslid? Dit alles op vrijwillige basis; maar met een overdosis waardering van het bestuur en Bruno. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

Diverse functies

Wil jij of ben jij diegene die wij zoeken op gebied van evenementen, activiteiten organiseren, het meedenken binnen de stichting in allerlei zaken die te maken hebben met de stichting? Laat dan een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact op! Zien we je gauw?

Waarom zijn wij anders?

Beleidsplan:

Wij helpen kinderen om een mooie verjaardag te kunnen vieren. De manier waarop de stichting geld werft is door middel van donaties, ook zijn wij afhankelijk van donaties van bedrijven.

De besteding van het vermogen / donaties worden bijgehouden door de penningmeester/ secretaresse. Wij verzorgen een pakket vol met spullen met alles voor een verjaardag,

Belangrijk! Wij doen GEEN alcoholische dranken in onze verjaardagspakketten.

Waarom doen wij dit?

Veel kinderen kunnen geen verjaardag vieren door financiële te korten van de ouders, dit vinden wij als stichting heel erg om te zien en daarom willen wij heel graag helpen zodat de kinderen een onvergetelijke verjaardag kunnen hebben. Dit alles laag drempelig ook in de aanmelding.

Wie zijn wij?

Mijn naam is Bryan van der Neut, ik ben deze stichting gestart in 2021 met de leden van de stichting om zoveel mogelijk kinderen te kunnen helpen. Dit vinden wij heel belangrijk. Iedereen verdient een mooi verjaardagfeest!

Wat hebben wij nodig?

Wij hebben veel sponsoren nodig dit kan in allerlei uitingen, financieel, producten, speelgoed of in een gift.

Vrijwilligers

Op dit moment hebben wij 16 vrijwilligers in ons bestand waarmee we samen de ledenvergaderingen hebben, en evenementen organiseren door het hele jaar door. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die uit de buurt komen waar wij werkzaam zijn...

Meld jij je aan???